وبلاگ توپ

وبلاگ توپ
اینجا همه چی درهمه
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پارس و آدرس manoto9.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زمان خشایار شاه:

    خشایار شاه یک مشاوری داشت به نام مرد خوای که این فرد شخصی یهودی بود و برای اینکه او را از سمتش ازل نکنند یهودی بودنش را مخفی نگه داشتیک روز خشایار شاه در جشن های نوروزی مست کرده بود به زنش وشتی گفت بیا و از جلو سپاه من برهنه رد شو وشتی مخالفت میکنه در این هنگام مردخوای (مشاور شاه)فتنه میکنه به خشایار شاه میگه این زنی که با تو مخالفت کرد به زودی تو را مسموم میکنه و تو را میکشه به همین دلیل شاه وشتی را میکشه

      شاه که زن خود را کشت دستور میدهد زیبا ترین زنهای کشور را جمع کنند در این هنگام مردخوای برادر زاده اش را هاداسا که او نیز فردی یهودی بود را با دختر هایی که جمع کرده بودند نزد شاه برد. مردخوای برای اینکه شاه نفهمد هاداسا فردی یهودی است نام او را به استر تغییر داد. طی اتفاقاتی که میافتد شاه استر را به عنوان زن خود و بانو دربار ایران انتخاب میکند. استر به محض اینکه به دربار راه پیدا میکند شروع میکند یکی یکی یهودیان را وارد در بار ایران کردن.

      در این هنگام وزیر قدر تمند ایران هامان متوجه ارتباط مشکوک استر با مردخوای میشود،او نزد شاه میرود و قضیه را باز گو میکند و به شاه میگویید که من طی تحقیقاتی که داشته ام فهمیدم که این مردخوای فردی یهودی است ،خشایار شاه ناراحت همراه هامان پیش استر میروند و به او میگویند که این مرد خوای که با او رفت آمد میکنی فردی یهودی است رابطه خودت را با او قطع کن(غافل از اینکه خود استر نیز یهودی است). استر سریع خبر مطلع شدن آنها را به مردخوای میدهد که در همان شب مجوز قتل هامان و هفتادو هفت ایرانی را در روز13 فروردین رو صادر میکننو در این روز 15 قوم ایرانی را به قتل عام میرسانند.

      به همین خاطر است که ما ایرانی ها روز 13 فروردین را به بیرون از خانه هایمان میرویم تا دوباره در خانه هایمان قتل عام نشویم.

     دوست عزیز روز 13 فروردین که به رقص و شادی میپردازی در عزا اجدادات داری خوشحالی میکنی!!!؟

     یهودیان در روز 13 هر سال عید پوریه یا جشن هامان سوزان میگیرن به این ترتیب که یک مجسمه از هامان را با چوب و کاه درست میکنن و آن را میکشنند(میتوانید با جستو جو در اینترنت از صحت این موضوع با خبر شوید).

     دوستان، آیا میدانید که چرا ما از این چیزها و خیلی از چیزهای دیگه بی خبر هستیم؟

چون رسانه دنیا در دست فراماسونه و یهودیت است و ما آن چیز که آنها بخواهند ببینیم را میبینیم و گرنه آن چیزی که آنها نخواهند را نمیبینیم.

 

عکس هایی از جشن های پوریه(هامان کشی)

Ultra-Orthodox Israelis celebrate Purim in Jerusalem

Ultra-Orthodox Israelis celebrate Purim in Jerusalem

Ultra-Orthodox Israelis celebrate Purim in Jerusalem

 

این هم سردر دو قبر استر و مردخای که به اشتباه به دلیل عدم اطلاع ما ایرانی ها به عنوان زیارتگاه مکانی برای عبادت ایرانی ها ساخته شد.

سردر این مکان توسط دانشجوییان در چند ماه گذشته تخریب شد.

 

 

این هم قبر مردخای و استر در همدان

 

و تلافی دانشجوییان بیدار و متعصب ایرانی

سوزاندن دو نماد در سالروز عید یهودی

امسال برای اولین بار دو نماد مهم صهیونیستها از جمله استر و مردخای در آستانه سالگرد عید «پوریم» (یا 'هامان سوزان' یا به عبارت دقیق تر 'ایرانی کشی یهودیان') توسط عده ای از جوانان مسلمان ایرانی به آتش کشیده شد

 - طبق یک رسم یهودی و قدیمی که به اشتباه ایرانیان از خود می دانند ایرانیان در روز قتل و سوزاندن یکی از عزیزان خود یعنی هامان به دست یهودیان به جشن و سرور می پردازند. یهودیان هر سال در این روز مجسمه «هامان» را می سازند و می سوزانند. البته در ایران بعد از انقلاب بسیار کم رنگ و مخفی است ولی در بعضی از نقاط جهان مانند رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و... به صورت علنی انجام می شود.
اما امسال برای اولین بار دو نماد مهم صهیونیستها از جمله استر و مردخای در آستانه سالگرد عید «پوریم» (یا "هامان سوزان" یا به عبارت دقیق تر "ایرانی کشی یهودیان") توسط عده ای از جوانان مسلمان ایرانی به آتش کشیده شد.
این اتفاق که دومین حرکت نمادین جنبش موسوم به «مصاف» (بعد از به آتش کشیدن نماد ابلیسک در راهپیمایی 22 بهمن) محسوب می شود با همکاری شهرداری منطقه 9 تهران و در روز 5شنبه 26 اسفند 89 انجام شد.
این حرکت در برابر حرکت ضدایرانی صهیونیستها در آتش کشیدن مجسمه های هامان در عید پوریم صورت پذیرفت. چندی پیش نیز عنوان زیارتگاه از سردر محل به خاک سپاری استر و مردخای در همدان توسط دانشجویان بسیجی حذف شد.

تا اینجای داستان به چند نکته باید توجه کرد :
1. امتناع وشتی از نمایاندن خود ، می فهماند که زن ایرانی راضی نیست ملعبه دیگران قرار گیرد . در ضمیر زن ایرانی حجب ، حیا و عفت از روزگاران دور وجود داشته است .
2. زیبایی استر نیز قابل ملاحظه است چیزی که در طول تاریخ ، یهود از آن بهره برده و امروز نیز یکی از ابزارهای مهم جاسوسی و نفوذ به دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی حکومتها و سازمانهای دولتی و بین المللی ، استفاده یهود از زنانش می باشد . انان برای به انحراف کشیدن نسل ها هم از حربه ی نمایش زنان بهره برده و می برند .
3. واضح است پیمانی که او بعنوان ملکه با پادشاه می بندد بر اساس پنهان کاری است ، او تصمیم به شتر دزدی دارد لکن در ابتدا تخم مرغ دزدی را به اجرا می گذارد . به یهودیانی که برای مقاصدی شوم دین ، عقیده و باور خود را پنهان می کنند و از اسم و رسم مقصد بهره می برند آنوسی می گویند . و استر یک آنوسی است . ظاهرا ملکه ی پادشاه است . رسما تورات می گوید : او فرمانبر مردخای یهودی است


تورات توضیح نمی دهد که چرا همه ی مردم ایران از یهود می ترسیدند چگونه می شود در یک مملکت غیر یهودی همه ی قدرت در انحصار یک یهودی قرار گیرد و همه ی مقامات از او بترسند مگر اینکه بپذیریم پادشاهان هخامنشی4 دست نشاندگان یهود بودند . آنچه که تورات و یهودیان بر آن تاکید دارند ، این است که آنان در ماجرای پوریم که پانزده ملت ایران را نابود کرده اند و هزاران نفر از هنرمندان ، اندیشمندان و مردم عادی را کشته اند ، پیش دستی و قتل عام پیش گیرانه بوده است .
از یهودیان و حامیانشان می پرسیم ، به چه دلیل مردم سراسر شرق میانه نسبت به این قوم نفرت و در دل کینه داشته اند ؟ آیا سبب دشمنی همیشگی آدمی با یهودیان را نمی توان در رفتار حریصانه و توطئه گرانه این قوم با دیگران دانست ؟

« تورات می گوید در آن روز آمار کشته شدگان به عرض پادشاه رسید . او ملکه استر را خواست و گفت : یهودیان تنها در پایتخت پانصد نفر را که ده پسر هامان نیز جزو آنها بودند ، کشته اند . پس در سایر شهر های مملکت چه کرده اند ؟ روز بعد باز یهودیان پایتخت جمع شدند و سیصد نفر دیگر را کشتند ، بقیه یهودیان در سایر استان ها هفتاد و پنج هزار نفر از دشمنان خود را کشتند و از شر آنها رهایی یافتند . »

از ابتدا تا انتهای کتاب استر هیچ کلمه ای که نشان دهد خون از بینی حتی یک یهودی ریخته شده است ، وجود ندارد . به هیچ آزار عملی ای از سوی ایرانیان نسبت به یهود اشاره نشده است . با این وجود آنان قصاص قبل از جنایت را چگونه توجیه می کنند ؟

چگونه است که بعد از قرن ها همچنان ایام پوریم ، سیزدهم ، چهاردهم و پانزدهم ماه ادار ، روزهایی که از هر یازده نفر ایرانی یک نفر کشته شده است را به عنوان روز سپاسگزاری ، روز امحاء دشمنان یهود و روز پوریم جشن می گیرند . بسیاری از یهودیان اروپا و آمریکا به جای پوریم ، این مراسم را جشن ایرانی کشی می نامند .
اما ایرانیان از همان زمان سیزدهم فروردین را که مصادف با آن ایرانی کشی وحشیانه بود به عنوان نماد مبارزه و اعتراض به قوم یهود و وحشیان هخامنشی ، که سراسیمه از خانه و کاشانه شان فراری شده بودند ، سر به کوه و صحرا می گذارند . و نافرخندگی سیزده ی فروردین را دور از خانه بدر می کنند .

اما اینک به دلیل هجمه ی گسترده فرهنگی و تسلط فراگیر یهود بر رسانه های ارتباط جمعی و غفلت نگران کننده ی جمع کثیری از ارباب قلم و دانش ، این روز نه تنها نمادی از مبارزه با یهود را با خود ندارد ، بلکه در جهت خواسته ی یهود ، آمال و آرزوی یهود را که همانا غفلت ، جهل ، خرافه پرستی و باستان پرستی ایرانی است را بر آورده می سازد .

------------------
پی نوشت ها:

1- پوریم یکی از بزرگترین جشن های یهودیان است . یهودیان در جشن پوریم در دو نوبت به قرائت کتاب استر می پردازند . آنان واقعه کشتار 75800 نفر از ایرانیان را معجزه الهی می دانند و به همین مناسبت سیزدهم ماه ادار را روزه می گیرند . چهاردهم و پانزدهم ماه ادار را به رقص و پایکوبی می پردازند .

2- استر نام آخرین دفتر از کتاب تورات است در این دفتر نامی از یهوه ، خدای بنی اسرائیل برده نشده . این کتاب در اواخر عهد هخامنشی و یا پس از آن نوشته شده است . بنابر نوشته د. جوینی مطالب کتاب استر تماما در خدمت مصالح رباخواران حاکم بر جهان ، یعنی صهیونیستها و فراماسونها است .
این کتاب عمق نفرت و انزجار تند یهود نسبت به غیر یهودیان به ویژه ایرانیان را نشان می دهد . شدت و تندی نفرت بحدی است که حاخام ها و فقیهان قوم یهود در سده اول میلادی مطمئن و متفق القول نبودند که آیا باید کتاب استر را در
کتاب مقدس بیاورند یا نه ؟ از اقوال مارتین لوتر از رهبران پروتستان ها نقل کرده ان که گفته است : ای کاش این داستان وجود نداشت .

3- ناصر پور پیرار در مقاله شنبه 8 شهریور 1382 در وبلاگ http://naria.persianblog.com می نویسد : واژه هخامنش لقبی است که پس از تسلط داریوش و نخست وزیری مردخای و انتخاب استر به عنوان ملکه داریوش و قتل عام پر خشونت مخالفان یهود در سراسر ایران ، که نزد یهودیان به عید پوریم معروف است و

بالاخره تسلط کامل رابی های یهود در ایران و بین النهرین مردم شکست خورده منطقه بر قوم داریوش نهادند و آن را حاخام منش به معنای پیرو روحانیت یهود نام نهادند .
تورات به دفعات بر تسلط کامل رابی های یهود بر دربار هخامنشیان تاکید می کند که مشروح آن را می توان در کتاب های استر ، عزرا ، نحمیا ، دانیال و اشعیا در تورات یافت .

4- هامان سوزان مراسمی است که یهودیان هر ساله در بسیاری از کشور های دنیا برگزار می کنند . بنابر آنچه آقای عباس احمدی در مقاله عید پوریم در بخش خبر نامه گویا نوشته است : در ایتالیا ، فرانکفورت آلمان ، سالونیکای یونان ، ایران ، افغانستان ، لیبی ، مراکش ، بخارای ازبکستان ، منطقه قفقاز ، یمن برگزار می شود . ویژگی این مراسم سوزاندن هامان و رقص و پایکوبی یهودیان به هنگام آتش زدن مجسمه هامان است . در ازبکستان مجسمه را از یخ می سازند و به دور آن آتش روشن می کنند . در یونان نان هایی به شکل هامان درست میکنند و با چاقو سر آن را می برند . در ایران مجسمه هامان را به دار می کشند ، سپس می سوزانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 18:19 ] [ مسیح نظری ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

خوش آمدید.نظراتتونم بذارید.اگه مایل به تبادل لینک هستید به قسمت لینک دوستان بروید.مرسی
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 852
بازدید کل : 152928
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1